LEVERTIJDEN
Hetlinnenhuis.nl biedt haar klanten de producten van bekende en alomgeprezen merken aan.
De aandacht voor een origineel design en een goede kwaliteit staat hierbij voorop. Hetlinnenhuis.nl vindt het bovendien uitermate belangrijk dat de klant kan kiezen uit een breed aanbod van kleuren – stoffen – formaten. Een ruime keuze aan kwaliteitsproducten geniet prioriteit boven het morgen (of “gisteren”) leveren van de bestelling. Hetlinnenhuis.nl heeft daarom niet alles op voorraad maar heeft zich met haar leveranciers zo georganiseerd dat ontbrekende artikelen op een zo kort mogelijke, maar zeker aanvaardbare termijn worden geleverd. Iedere klant mag hieromtrent een eerlijke communicatie verwachten.
De vooropgestelde leveringstijden per merk zijn als volgt:
Ariadne at Home, At Home by Beddinghouse, Auping, Beddinghouse, Beddinghouse van Gogh Museum, Kaat, Kardol & Verstraten, Marjolin Bastin, Oilily, Pip, Rivièra Maison, VT Wonen, DDDDD, Cinderella, Town & Country, Venice: verzending binnen 1 tot 3 werkdagen.
Dommelin: verzending binnen 1 tot 15 werkdagen. Dommelin biedt een ruime en gevarieerde collectie beddengoed aan. Bovendien beschikt Dommelin over een eigen atelier waardoor op (bijna) iedere vraag kan worden ingegaan. Alle mogelijke Dommelin artikelen op voorraad houden, dit kan niet, maar hetlinnenhuis.nl kan ze u wel binnen een aanvaardbare termijn bezorgen.
Pichler: verzending binnen 1 tot 15 werkdagen. Pichler biedt een ruime en gevarieerde collectie tafellakens en interieuraankleding aan. Ook Pichler beschikt over een eigen atelier waardoor op (bijna) iedere vraag kan worden ingegaan. Alle mogelijke Pichler artikelen op voorraad houden, dit kan niet, maar hetlinnenhuis.nl kan ze u wel binnen een aanvaardbare termijn bezorgen.
Alle andere merken Aabe, Bamar, Cawö, Cinderella bedding, Egeria, Libeco: verzending binnen 1 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de voorraadpositie
Bij maatwerk: verzending binnen 5 tot 20 werkdagen, afhankelijk van de planning in het atelier
Hetlinnenhuis.nl doet haar uiterste best om de genoemde leveringstermijnen te respecteren. Onze pakketten worden bezorgd door POSTNL of BPOST. Soms verzorgt een leverancier de verzending. Dan wordt gebruik gemaakt van de verzendpartner van deze leverancier. Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres, ontvangt u in uw brievenbus een niet thuis bericht. Volgt u dan a.u.b. de aanwijzigingen op dit bericht.
Wenst u een exacte leveringsdatum voor welke reden dan ook, dan kunt u dit op het kassablad meegeven. U vinkt dan het vakje “voeg boodschap toe aan mijn bestelling”. U kan dan de leveringsdatum invullen. Wij volgen dit dan op en contacteren u dienaangaande.