Gratis verzending bij aankopen vanaf €50 en altijd 10 procent korting bij aankopen vanaf €100

 

Retourneren

Uw bestelling retourneren is voor iedereen, in de eerste plaats voor u, een tijdrovende aangelegenheid.  Vermijdt dit zoveel mogelijk door een weloverwogen keuze. Hetlinnenhuis.nl zal er alles aan doen om u hierbij, indien gewenst, te helpen door middel van gratis advies en, voor zover beschikbaar, het opsturen van kleur/stof staaltjes.  

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan heeft u het recht een product binnen 14 dagen retour te zenden. Heeft u uw bestelling in deelleveringen ontvangt, geldt de termijn van 14 dagen na ontvangst van de laatste levering.

Indien u maatwerk bestelt, verzoeken wij u vriendelijk om zeker te zijn van de juiste maten. Wij nemen geen maatwerk retour. Tenzij het een klacht betreft (zie hieronder). Indien vooraf kleur/stofstalen zijn opgestuurd, en u heeft hieruit een keuze gemaakt, dan wordt deze keuze beschouwd als maatwerk. De artikelen gemaakt in deze kleur/stof kunnen aldus niet worden geretourneerd.

Wij verzoeken u de retourzending telefonisch of per email naar info@hetlinnenhuis.nl aan te melden. We nemen alleen producten retour indien deze ongeschonden zijn, zich in de originele gevouwen staat bevinden en in de originele ongeopende productverpakking retour komen. De badjassen mag u vanzelfsprekend passen. Het artikel mag ook niet gewassen zijn. U zult begrijpen dat artikelen die retour worden gestuurd en niet aan deze voorwaarden voldoen, door ons moeilijk of slechts mits hoog oplopende kosten (evt. wassen, strijken, opnieuw plooien, opnieuw verpakken) aan een nieuwe klant kunnen aangeboden worden.

De kosten voor het verzenden van de retouren komen voor uw eigen rekening. U dient zelf het voor retour bestemde pakket aan te bieden bij POSTNL of bij BPOST. Dit moet u doen binnen 5 werkdagen na uw retour aanmelding. Gelieve het pakket voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons NIET in ontvangst genomen. Het retouradres is: hetlinnenhuis.nl, Oude Staatsbaan 96, 9991 Maldegem. Na binnenkomst van uw retourzending en na aanvaarding van het retourneren betaalt Hetlinnenhuis.nl het door u voor de geretourneerde artikelen betaalde geldbedrag terstond terug!  Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze.

Bij vaststelling van een gebrek aan het artikel, kunt u binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen naar info@hetlinnenhuis.nl. Wij zullen dan binnen 2 werkdagen contact met u opnemen en trachten uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Als uw klacht gegrond is zullen wij zo spoedig mogelijk een hetzelfde (vervangend) artikel toesturen, zonder het gebrek, wat in eerste instantie tot uw klacht leidde. Dit geschiedt na de ontvangst van het geretourneerde artikel. Het terugsturen van het artikel geschiedt op dezelfde wijze als bij een gewone retourzending. In dit geval hoeft u geen extra verzendkosten te betalen. Kunnen wij u het beschadigde artikel niet meer leveren, dan storten wij u vanzelfsprekend het voor dit artikel betaalde bedrag onmiddellijk terug.

Hetlinnenhuis.nl wil haar klanten extra belonen.  Daarom werd gekozen voor een vaste klantenkorting doorheen het jaar en niet voor het gratis retourneren.  Hetlinnenhuis.nl biedt haar excuses aan de klanten die op dit laatste hadden gerekend.  We hopen op ieders begrip en ondersteuning van onze keuze.